Båt

Tjena!

Idag har vi varit o åkt åt typ hela dagen. Vi åkte till Bullandö och åt lunch där. Jag åt lax o potatis.
Sen ville mamma o pappa gå på en promenad vid bryggorna. Och det tyg typ en timme o det var astråkigt!!!
När vi kom hem så blev det sushi från Gurra. Hehe vi lagar faktiskt mat ibland....
Ja, jag gjorde inget särsklit....
Jaja, i alla fall lite ilder från dagen...

 

                                     Jag som sitter i båten

                                               Ja tog ett litet dopp innan middagen
                                                                       KALLT

                                       Nova o jag tog en liten tur i våran gummibåt


Kommentarer
Postat av: Vilda

Fina bilder! Jag saknar diggg!!!

2008-07-16 @ 20:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0