Borta bra men hemma bäst...

Halloj!! Nu är jag äntligen hemma igen! Eller det har ju varit ganska bra där jag har varit också, men det är ändå väldigt skönt att komma hem!
Nu har jag varit en vecka i Bohuslän där min farmor o farfar har sommarställe. Mina kusiner har också hus där.
Jag har varit på Liseberg, Balder är bäst! Och så har jag träffat Vilda och sov där en natt. Vi badade typ hela tiden!! Igår natt kom vi hem men på vägen hem stannade vi vid en sjö o badade. Det fanns ett hopptorn där o jag hoppade säkert 5 gånger från femman!!!!!!
 
                                                      Med Vilda!

 
                                           Jag gungar hemma hos Vilda


                                        Vilda letar i min väska 



                                                            VILDA!

Jag fotade bara med Vilda men jaja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0