Mitt höstlov.

Förlååååt! Mitt internet är paj och jag har inte kunnat blogga...
På höstlovet har jag varit i Frankrike och faktiskt blivit ganska brun. Jag badade och solade mest. Sedan åkte vi med bilen upp i Alperna och stannande och åkte skidor i Sölden i 3 dagar.  Sedan vidare till mormor och morfar i skåne. Och vet ni!? Där träffade jag Lina!! Jag kommer ju träffa henne nästa helg också men guuud som jag har saknat henne!!
Som sagt nästa helg åker jag till skåne igen för att springa en orienteringstävling i Danmark!
 

Jag tog inte så många bilder på min resa.... Här är några som jag har tagit med mobilen. 




Okej jag vet... Jag tog inga bilder :(

Men men detta får duga.
Nu måste jag gå och plugga till No provet på fredag....

Just det, imorgon ska jag och Vilda åka till nya Nacka Forum! Det ska bli kul!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Äntligen hemma!:)<3

2008-11-04 @ 19:58:13
Postat av: Lina

Det va super kul i helgen!!

2008-11-10 @ 08:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0