Skrattattack

Haha! Gud vad kul det va! Jag höll på o kissa på mig! Det var såhär, jag och Vilda skulle till coop för att tjäna lite pengar som vi gjorde förra fredagen. Men det orkade vi inte så vi åkte in och fikade på Sturekatten på östermalm. Himla mysigt fik där alltså. Sedan tänkte vi att vi skulle åka till Nacka Forum för att "klä ut" oss på Gina Tricot. Men det roligaste var när vi skulle gå av bussen. Egentligen får man ju inte gå av vid Nacka Forum när man kommer från stan, men jag och Vilda tjatade så mycket så tillslut fick vi gå av ändå. Sen gick vi upp för en lerig backa och då halkade Vilda. I LERAN!!!!!! Hahahaa så j***vla kul asså. Guud vad jag skrattade. Hon blev helt lerig och fick gå runt så i Nacka Forum. Haha. Okej förlåt Vilda. Jag var bara tvungen att berätta. Älskar dig ändå! Hihi. Här kommer en bild på henne när hon försöker torka av sig leran i gräset hahaha!


Hihi =)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Vilda

Haha, det var så himlans roligt, och du bara stod där och skrattade. :D ! hehe puss och kram

2008-11-16 @ 09:57:53
URL: http://vildaester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0