SOMMARTIDER!

Jaha, idag skulle vi ställa om klockorna. Men vad spelar det för roll. Det är ju ändå inte sommar!! Aaaah! Jag är trött på det här vädret...
Idag var vi först på brunc på nåt ställe, sedan kollade vi på en segelbåt och sen åkte vi till Tekniska museet. Det var jättekul. Vi kollade på nån bio som var i 4D. Det kom liksom vindpustar, lukt, och vatten i ansiktet :)

Just det! Igår köpte jag en gitarr! Vi har ju spelat lite i skolan och så, och då tyckte jag det var kul!
Jag kan faktiskt spela Lille katt, Im yours och Nu grönskar det!



Så ser den ut!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: lisette

hallå där :) ta en titt i min outlet, har just nu 15 plagg/skor/accesoarer kvar ;) kanske finns det något för din smak och i din storlek :)



Http://lisettee.blogg.se/outlet --> de är direkt adressen till outleten !!



Kram!

2009-03-30 @ 11:14:23
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: Vilda

Vad roligt :D Då kan vi spela tillsammans :D hihi <3 PUSS

2009-03-31 @ 20:20:10
URL: http://vildaester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0