Je t'aime.

Rubriken har egentligen ingenting med inlägget att göra, men just nu har jag rubriksbrist...
Idag har jag stått i en kafeteria med Bea, det var ganska roligt faktiskt. Vi var där i ungefär fem timmar, så det blev ganska tröttsamt efter ett tag.
Sen åkte jag hem, städade båten... Efter det åkte jag och köpte en cykelkorg! Det är väldigt bra om man ska cykla och man måste bära med sig en dator hem nästan varje gång.
Sedan joggade jag, och när jag kom hem sprang jag ner till bryggan och doppade mej! Eller, det var faktiskt som ett bad, för jag simmade några simtag också! Så nu är jag avsvalkad :)

Några flumbilder från dagen kommer här.


Kommentarer
Postat av: Milla - HobbyFotograf

Hej

Du är nu med bland finalisterna i min fototävling.

Ha en fin dag,kram.

2009-05-25 @ 14:06:56
URL: http://colorcopia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0