Vilda skriver

Nu ska jag skriva en sån där mesig och fjantig text till Wilma, fast jag menar det jag skriver. 

Hon är bra
Hon är bättre
Hon är bäst
Hon är Wilma

Den här tjejen, Wilma, hon är fantastisk, för er som inte förstår, så tar jag det på engelska INCREDIBLE
Hon är smart (VÄLDIGT SMART), finurlig, påhittig (Kommer alltid med bra idéer t ex. som att gå upp på Hammarbybackens topp och ha pick-nick, fast tyvärr så failade det, haa), snäll, väldigt omtänksam (t ex, när jag skulle leta efter ett par blomtights så hjälpte hon mig att leta efter dom i veckor, hon är snäll hon !), rolig, en jäkla humor (en som ofta ingen förstår, förutom jag ;D), fin kropp, fint hår, fina fräknar (Hur många som helst :D) och hon är coool, jäkligt cool för er som  inte förstått det.

Wilma är allt och JAG ÄLSKAR HENNE.

//Vilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0