FYRA SAKER

Heeej, Vilda här ! Eftersom WIlma har skrivit tre daker "ni inte visste om mig" är det väl dags för mig att skriva tre saker om henne...

♥ Hon säger "Åhnej" KONSTANT !! fast det har jag också gjort en tid i livet, eller jag gör det fortfarande, haha.

♥ När hon börjar svettas eller blir blöt börjar hennes babyhår krulla upp sig. Haha, hon tycker det är fult , men jag tycker det är guligt ! Hon har inte kommit ifrån bebisstadiet ännu, hhaaha, skämtade bara ;)

♥ En gång i tiden kallade jag henne för Walmo, haha, hur mesigt som helst. :D But i like it !

♥ Hon älskar att bada naken, det är hennes passion i livet, hehe. Nee, inte riktigt och en sak till, hon kissar alltid i stråle. det blir alltid värsta fontänen när hon kissar, kul kul :D



Här är min bästa kompis Wilma

En sak till, hon avgudar mig!
Och just det, en sak till. Hon ska följa med mig till Lundnäs i sommmmar :) Feetttt NICE <3 Vi kommer ha det askuuul!

Ha det bäst / Vilda

Kommentarer
Postat av: WILMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

hahaaa hämnden är ljuuuuuuv vilda!

2010-05-27 @ 20:55:10
Postat av: Anonym

haha fail! RUBRIKEN

2010-05-27 @ 20:55:24
Postat av: Jossan

Hahaha, fan vad sant..

2010-05-27 @ 21:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0