orginellt

Namn: Wilma Nordström 
Piercingar
: Ingaa
Tatueringar: Inte än..
Längd: 1.71
Skostorlek: 40000000000
Hårfärg: Typ brunt, guld, röd, oranget. Aa en blandnig av alla dom helt enkelt! 
Är du kär i någon: Nää
Önskar du att du bodde någon annanstans: JAAAAA!
Tänker du på att ta självmord: Absolut inte!

Dricker du alkohol:Nej
Röker du: Nej
Vilket shampoo använder du: Tres semme
Vilken parfym använder du: Ingen, jag glömmer alltid men jag har DKNY, det gröna äpplet ni vet!
Vad är du rädd för: Clowner och masker och sånt'
Gillar du att tvätta: Vem gör?
Gillar du Berg-och-Dalbana:Jaaaa!

Senaste:

Film du hyrde: Farsan, haha!
Film du köpte:Amelie från Montmartre eller vad den heter
Låten du lyssnade på: Fuck you, med han, vad han nu heter
Personen du ringde: Beaa
Tv program du tittade på: Idol
Personen du tänkte på: Jossan

ANTAL..

Gånger du varit kär: 2 kanske 
Gånger ditt hjärta brustit: Haha jag vet inte.-
Hjärtan brustit på grund av dig: Ingen aning
Gånger ditt namn varit med i tidningen:En gång kanske
Ärr du har på kroppen: Ett i handen. Nutte mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0