FYRA SAKER

Varför inte köra med en skön liten favorit i repris? Fyra saker om Wilma, min sköna polare!

Hon äter hot-wings (hela tiden!!). Hon kan inte gå in på Mcdonalds utan att köpa ett paket Hot-wings, men hon blir lika irriterad varje gång hon inte får dem på direkten. Hot-wings är liksom hennes grej och hon älskar't!

Hon har små knep som hon ska göra när t ex, hennes hår är blött och hon sova eller hur hon tvättar sitt ansikte varje kväll innan hon ska sova. Hon är knepig hon!

Hon har en reflex att alltid gå in på facebook när hon startar firefox. Hennes fingrar liksom styrs mot f:et och sen a:et, ja, ni fattar!

Hon älskar att ta bilder på sig själv och då menar jag verkligen älskar! :) haha, och speciellt att puta lite med läpparna också! Då får hon till det! Här är bara några av måååååånga bevis:

fettt heeeeeeeeeeet, ses snart puss Vilda, glöm inte min blogg!!!

Kommentarer
Postat av: Wilmaaa

HAHAHAHAHHA VILDA! Du kan läsa mig som en öppen bok! Älskar diiiiiig!

2011-02-10 @ 22:19:53
URL: http://lantisbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0