sommarlov!

Hej bloggen, lite för längesen nu va? Men jag har haft fullt upp med skolbal, skolavslutning och vara med mina kompisar! Balen var skitlyckad, hade jättekul och alla var hur fina som helst. Vi åt jättegod mat och efteråt dansade vi så att det rann om oss. Dagen efter var det skolavslutning som mest innehöll tårar istället för skratt. På kvällen firade vi sommarlovet hemma hos Maria med bad och grillning! Såååå nu vet ni det, nu kommer lite bilder från balen!


Såhär såg jag och Vildisen ut


alla var så fina!

Vi var söta

Mina allra bästa vänner som jag älskar så jävla mycket ♥

Jag hade den bästa kvällen i mitt liv som jag sent kommer glömma!

Kommentarer
Postat av: vilda

bästa bästa bästa

2011-06-15 @ 21:54:58
URL: http://vildaester.blogg.se/
Postat av: Siri

Härligaste dagen! Älskar dig också!!!!!! <3 <3

2011-06-15 @ 23:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0