satfläsk

Heeeeeeeeej! Nu tänkte jag hoppa i säng och sova lite sådär! Har sovmorgon imorgon också, ooj vad trevligt. Efter skolan ska jag vara duktig och passa massa barn och tjäna lite pengar på det, det blir najs! På lördag är det Vilda som gälller. Hela kvällen och hela natten. Idag var jag i skolan (oj vad ovanligt) och sen åkte jag till min farmor och fikade lite. Har övat på franskaglosorna och kan de flesta, så nu tänkte jag stänga ner datorn och sova. Sa jag att jag hade sovmorgon imorgon? Nej men åå vad jag babblar. Godnatt!
Jag vill ha blå himmel, vår, sol, värme nuuuuuuuu!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ååååh, längtar också till sommaren !

2011-03-10 @ 21:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0