voila!

Nu tänkte jag ääääntligen svara på min minifrågestund här som Vilda satte igång så fint!

Använder du några parfymer och isåfall vilka, snälla kan inte du lägga upp en bild på dom!
Älskar din blogg btw!

- Hej! Jag använder mig av Kenzos Flowertag som luktar blommor och sommar! Ibland använder jag även mina bodysplashes från Victoria's secret! Bild kommer upp så fort jag får tid, och tack så mycket!

Vart får du inspiration ifrån? Du verkar ha ett så himla härligt liv och jag undrar ifall du någonsin känner dig olycklig eller liknande?

- Jag får inspiration från mina underbara vänner och de är även de som gör mig lyckligast och får mig på bäst humör. När jag känner mig olycklig beror det nog mest på skolan, antingen när jag är stressad på grund av mycket läxor, eller att när det gått dåligt på något prov. Alla har dagar då man känner sig nere eller olycklig, men som tur är händer det inte mig ofta, vilket jag är evigt tacksam över!!

Hur många har du haffat?
-
Känner väl att det är en siffra jag helst håller för mig själv.

Vad gjorde ni i Idre egentligen?
-
Haha jaduu, man kan väl säga såhär, what happens in Idre stays in Idre. Jag hade så sjukt kul däruppe och det var nog några av de roligaste dagarna i mitt liv!

Hur är det att gå på Franska skolan?
-
Jag trivs så enormt bra på Franska Skolan, jag har fått så himla underbara nya vänner som betyder så otroligt mycket för mig. Skolan är ju väldigt liten, så gemenskap mellan alla årskurser finns, vilket är jättehärligt tycker jag! Franska Skolan är en skola med mycket plugg och läxor vilket jag visste om från början, men nu har jag vant mig och pluggandet känns inte lika jobbigt längre.

Har du någon gång varit kär och hur känns det i så fall?
-
Jaa, jag har varit kär. Det är en känsla som inte riktigt går att sätta ord på, men det är en bra känsla.

Hur gör du för att få ditt hår så fint, har du några knep???
- Tackaaar! Jag gör nog inte så mycket med mitt hår, men ni ska få mitt egna lilla speciella knep! Mitt hår blir lätt tovigt och stort, så på natten, för att hålla det rakt sover jag med en låg tofs, där jag sedan sätter på fler tofsar. Så att det blir lite som en enkel fläta!


Varför började du blogga? ;)
- Haha, för att du skulle få något att läsa Biancis!

Hej! Du är så himla snygg! Jag undrar hur lång du e? Du borde bli modell ju!
- Hej och tack! Jag är 176 cm lång :)

Vad gör du när allting känns sådär deppigt liksom?

-
Jag sätter på min favoritlåt och äter godis.

Visa dina favoritplagg!! Och hur ska du klä dig i vår? Ge några modetips som gäller just nuu :)
- Är ingen expert inom mode, utan väljer att haka på de trender jag gillar :) I vår är det väl pastellfärger och sånt, men det har jag inte riktigt fastnat för... Tror mest jag kommer kära på jeansshorts, skinnjacka, hunters och blusar!


Berätta om din första kyss och din drömkille. Fin bloggggg du har
- Hejjjj, haha jaa den var väl mysig! Min drömkille är brunhårig lite lockigt hår, ögon som man smälter i och en leende som gör en knäsvag. Och så ska han vara romantisk, rolig och social! Tackkkkk!

Vad hände med killen du höll på med i somras??

- Jaadu, det undrar jag med. Vi var riktigt bra vänner och vi pratade nästan varje dag. Sedan hände det lite saker som fick mig att sluta hör av mig och sedan rann våran relation bara ut i sanden. Jag tycker det var så himla synd att det slutade som det gjorde för jag hade kommit honom nära och han var en bra vän till mig. Jag var otroligt ledsen över detta och önskar att saker hade gått till annorlunda.


Kommentarer
Postat av: bianca

i knew it. i knew it. du skaffade bloggen för min skull. <33333333333333333333333

2012-02-23 @ 16:04:22
URL: http://rioor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0