2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag började gymnasiet, jag fyllde 16, det har jag aldrig gjort förut. Och sen lite andra grejer som kanske inte passar att skriva här!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, som vanligt då.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej!
5. Vilka länder besökte du? Frankrike, England, Schweiz, Spanien, Italien och Danmark!
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? En pojkvän
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Det datumet jag slutade nian som jag inte riktigt kommer på nu, haha.
8. Vad var din största framgång 2011? Mina betyg.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nejj, eller jag gjorde illa armen för någon vecka sedan, men inget allvarligt.
11. Bästa köpet? Min kenza skinnjacka, hollisterjeans och mina hunters!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och mat.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min bästa vänner.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? SATAN I GATAN <3
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag
16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit mer spontan!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stannat hemma
18. Hur tillbringde du julen? Med min fina släkt hemma hos farmor och farfar
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Iphone 4!!!!!!
25. Något du önskade dig men inte fick? Nejj inget jag kommer på just nu
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Åkte skidor och öppnade presenter!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Kärleeeek
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Ojj, i början väldigt mycket tights och sedan bara jeans och blusar.
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner.
30. De bästa nya människorna du träffade? Amanda, och alla i min klass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0