A Wonderful Week

Hej igen! Jag kan inte säga att jag har längtat hem till Sverige igen, för i Frankrike var det helt uuuuuuunderbart!
Vi solade o badade mest hela tiden! Brun kan jag ju inte säga att jag har blivit.... Men lite kanske, ialla fall en bikinirand:D
Just det, en dag åkte vi in till " Stan"( Stan o stan det var några gator med affärer.....) där köpte jag ett nytt pennskrin, en blus och ett nattline. Vi åt en JÄTTESTOR glass på ett cafe. Jag orkade bara typ 5 skedar.... Hehe
Jaja det var i alla fall sommarlovets höjdpunkt!
Jag har läst ut SANDOR /SLASH/ IDA, den var ganska bra faktiskt. Jag tycker alla borde läsa den!
Här är lite bilder från Frankrike







Kram <3

Kommentarer
Postat av: Flora

åh vad härligt du och vildis verkar ha haft det! :)

2008-08-23 @ 17:34:38
URL: http://floras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0