Skärgården

Hejsan svejsan! Nu har jag kommit hem efter tre dagar i skärgården! Det var riktigt mysigt där ute!
Vi badade  hela tiden =D Men det var typ algblomning på vissa ställen fast på kvällen försvann det.



                                            Solnedgång<3

                                                   Jag i båten  

                                     Vi badade mitt i natten! Myyyyyyys

                               BULLERÖN 4-EVER

Min kamera är verkligen urkass! Måste skaffa en ny!!

Kommentarer
Postat av: celine

hej gud vad fina bilder:) mysigt



å hur gör man en blogg själa grunden (hemmsidan)

2008-08-05 @ 19:05:19
URL: http:// har ingen
Postat av: Christina

Fina bilder från skärgården! Vilken tur vi hade med vädret! Ser redan fram emot nästa års tur...

2008-08-06 @ 12:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0