Rubrik

Jag kommer aldrig på några bra rubriker! Men jaja, det är ju innehållet som räknas.... Fast det kommer jag ju heller aldrig på att skriva något om...
Idag hade vi Matteprov och det gick prutt, känns det som.

Jag cyklade hem, det var jobbigt...

Nu ska jag packa till Frankrike
Förresten, här får ni en bild av mig. När jag har vädigt trååååååkigt!


Hehe

Jaja, inlägget blir roligare med en bild! Sen kan jag ju passa på att köra en "dagens outfit" när jag ändå har bilden uppe!
Tröja - H&M
Jeans - Gina Tricot

T
jingeling!

Kommentarer
Postat av: Vilda

Cool bild, hehe. Det syntes att du hade tråkigt! Hahah, kommer att sakna dig när du är i Frankrike.

Puss Vilda

P.s Kolla in min blogg nu, jag har lagt in massa inlägg :)

2008-10-22 @ 17:35:22
URL: http://vildaester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0