högt över ängarna

I torsdags var jag med Vilda, och vi gjorde en ovanlig grej, som man typ bara gör en gång i sitt liv. Vi gick upp för Hammarbybacken. Usch! Aja, det var fint där uppe men inte så fint så man kunde ha pickninck. Så vi tog bara några bilder där upp och gick sedan ner igen och satte oss på en betydligt mysigare brygga!



Eftersom min kära Macbook tillhör skolan var jag tvungen att lämna tillbaka den under sommarlovet, så nu har jag en gammal vanlig. Men det ska väl gå ändå! Jag har precis laddat ner ett program som heter Photoscape där jag provade att redigera bilderna i. Det finns att ladda ner här!

PUSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Vilda

Det var kul i alla fall ;D Saknar diiig <3

2010-06-14 @ 15:25:25
URL: http://vildaester.blogg.se/
Postat av: Olivia

Fett snygga kompisar jag har asså! <3

2010-06-14 @ 16:40:21
Postat av: emma

åh vilka härliga bilder.

2010-06-17 @ 09:12:59
URL: http://emmaochenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0