solnedgång



Kolla vad fint det är på västkusten, underbart helt enkelt. Saknar som attans!

Idag har jag itne gjort alls mycket, eller jag har klippt mig! Om nån timme kommer Bea hit och då s'tter vi väl på nån film och äter godis, som vanligt då, haha. Imorgon måste jag verkligen plugga, har skjutit upp det hela veckan, ajabaja! Shit det är fan söndag imorgon, orkar inte med skolaaaan! Men på onsdag, vilket är den värsta dagen, ska vi åka skridskor all day long, fan vad kallt det kommer bli.
See ya tommoroooow! Pussar!


Kommentarer
Postat av: Vilda

ååh, jag vill vara på västkusten nu! andra bilden var gööööfin! puusssar

2010-11-27 @ 20:51:59
URL: http://vildaester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0