tvåtusentio

Såhär såg mitt 2010 ut, bästa året hittils!
Vi började den sista terminen i åttan och på sportlovet åkte vi med konfan till björnvallen,
jag och min familj åkte ner till huset i frankrike,
jag och mamma åkte till London,
jag åt sushi heeeela tiden,
firade valborg med mina bästisar, dessa + siri och jossan såklart
det var inte så långt till sommarlovet, och jag var med bea en solig dag i maj,
och jag pluggade in i det sista,
jag var med vilda, här var vi uppe på hammarbybacken,
det blev äntligen sommarlov och olivia kom tillbaka till sverige,
jag och min bästisar åkte till frankrike,
när dom sedan åkte hem kom bea dit,
jag åkte upp till vildas landställe i hälsingland,
sedan skärgården med bea,
sista veckan på sommmarlovet åkte jag och vilda till västkusten, ett perfekt avslut!
skolan började och jag fick den här "bilen" av pappa, hahahahaha,
thaibuffe med bästisar,
den första snön kom i oktober,
åkte till london med bea,
köpte ett par hunters,
klippte mig och var med bea ofta,
jag och vilda hade partaj,
och sen slutade skolan, det blev jullov och julafton, jag fyllde år och det var nyårsafton!
jaa hörni, det var lite av mitt år 2010! skitbra faktiskt! tack alla ni som gjort mitt år gryyyyymt!!
pussar

Kommentarer
Postat av: Jossan

hahaha. Bästisar + jossan och siri. Amen okeeeej

2011-01-04 @ 15:34:13
Postat av: wilma

jaa men ni är ju också mina bästisar även fast ni inte var med på bilden hahah! puss

2011-01-04 @ 16:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0