sunset


Ny tunika från Indiska, vad tycks? ♥

Kommentarer
Postat av: Siri

Riktigt snygg tycker jag och en jävligt snygg tjej för den delen! <3

2011-07-07 @ 20:32:18
Postat av: Anonym

fiiin

2011-07-07 @ 23:49:39
Postat av: Agnes

Hej, före första vill jag ba säga att du har den grymmaste stilen jag sett! Just den här tunikan älskar jag, jag kommer ihåg för två år sen när jag hittade den på indiska. Hade dock väldigt ont om pengar för tillfället och lyckades övertala mig själv att jag va tvungen att spara det lilla jag hade till typ.. mat. MEN, jag har ångrat mig så enormt sen dess o den där tunikan har blivit som nån konstig obsession typ hahah! Så min lilla, märkliga fråga e om du under några omständigheter skulle kunna tänka dig att sälja den till mig? Nu, två år efter att jag hittade tunikan i affären har jag bättre ekonomi men har inte hittat den på nån säljarsajt så..du e likom min sista utväg:P
Jag har självklart full förståelse om du inte vill sälja den till nåt pris, tänkte ba att jag måste ju fråga. Jättefin blogg förresten! :):)

2013-06-27 @ 13:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0