mina två bästa vänner

Jag tror inte att jag har presenterat mina allra bästa vänner för er. Dom har följt med mig i ungefär fem år, alltid varit nära och hjälpt mig. Vi har rest till Turkiet, Frankrike, Spanien, London och massa andra ställen tillsammans och aldig har de försvunnit. De har varit borta då och då, men de har alltid hittat mig igen. Jag vet inte hur jag ska klara mig utan dem, för nån gång måste de ju försvinna. Kanske druknar de nån gång eller så blir de lämnade på nåt hotellrum, men då vet jag att jag har haft fler underbara år med dem. Jag pratar förstås om mina älskade hårspännen, som jag har använt nästan varje dag i fem år nu ♥


Kommentarer
Postat av: Vilda

hahaaa, inte illa!

2011-06-08 @ 18:31:52
URL: http://vildaester.blogg.se/
Postat av: elvira

HAHA WIlma

2011-06-09 @ 09:51:16
URL: http://Heyvira.devote.se
Postat av: Jossan

Hahaha, så sant

2011-06-12 @ 10:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0