love it

Hej alla! Igår hade jag världens mysigaste dag med min bästis Vilda. Vi var i stan heeeela dagen, shoppade massor och åt lunch på en bänk i kungsträdgården! Jag fick med mig hem massor med fina saker, här får ni se!


Linne från ZARA, 99kr

Linne från ZARA, 199kr

Topp från H&M, 149kr

ÄLSKADE jeansväst från Monki, 250kr. Ska egentligen ha en mindre storlek, så om det får in fler ska jag byta!

Långklänning Bikbok, 99kr (REA!)

Shorts från ZARA, 299 kr

Khakigröna shorts från H&M, 99kr. Färgen är inte sådär brun dock!

Ring (!?) från JC, 50 kr, typ sista i Sverige! Fattar inte att jag har köpt enring, jag använder ALDRIG ringar, men men.

Jag ääälskar jeansvästen och zebra linnet! Vilken eller vilka är eran favorit?

Och jag glömde ta bild på ponchon, från Åhlens 199 kr!

Kommentarer
Postat av: Vilda

mina favoriter är zebra linnet, ponchon och ringen!!!!!! love it

2011-03-20 @ 12:39:23
URL: http://vildaester.blogg.se/
Postat av: Anonym

Braaaaa däääär! Du köpte toppen !!

2011-03-20 @ 17:14:30
Postat av: bianca

omfgggggg är du medveten om att du spenderat 1 443 kr ?!? herrejevlar wilmis. shopaholic på hög nivå? :P

oOOOoooooOOOOoo:

2011-03-21 @ 00:02:10
URL: http://rioor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0