snart helg!

Hej bloggen! Idag är det trosdag vilket innebär att det snart är helg! Jag har kommit på att jag typ lever för helgen. På måndagen tänker jag, yes, inte så långt kvar till helgen, och när onsdagen har passerat tänker jag, jaa nu är det helg! Helgen är i alla fall det bästa dom finns! Imorgon ska jag vara med min käre vän Bea, vi ska väl äta, kolla film, kanske shoppa lite och bara ta det lugnt! Vad ska ni göra?
Om jag skulle haft en OnePiece skulle jag glidit runt i den nu, men eftersom jag inte äger en sån glider jag runt i min långklänning från H&M.

Kommentarer
Postat av: Bea

Vad rött ditt hår ser ut på den första bilden! : D

2011-03-25 @ 08:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0