mitt sommarlov


Sommarlovet hade inte riktigt börjat, men jag, Elina och Vilda åkte till Nämdö en helg

vi hade bal på skolan och vi gick ut nian

jag åkte till Skåne


sen till Frankrike med finaste Bea

veckan efter drog jag, Siri, Olli, Jossan och Vilda till Västkusten tillsammans

chillade lite i skärgården


jag och Vilda åkte till hennes landställe i en vecka


och sista helgen på sommarlovet åkte jag och min familj till Paris!

Jaa, det var en liten del mitt sommarlov, som var riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Vilda

häääärligt, nu är det bara att tagga till vinter då! wooop

2011-09-11 @ 13:38:46
URL: http://vildaester.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag har fått en blogg på scenbloggen. Det skulle vara otroligt kul om du kunde kolla in den och se vad du tycker,kanske komma med tips om vad som kan bli bättre osv med bloggen



kram http://scenbloggen.com/vendelas

2011-09-11 @ 16:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0