det blir vad du gör det till


Hemma igen! Känns ganska skönt att få ligga i min sköna säng igen, men jag kommer sakna värmen, Sverige hade ju inget att komma med direkt..........................

Imorgon ska jag fixa nytt pass, ååh vad kul jaaa! Och på kvällen ska jag äntligen få träffa mina bästisar som jag har varit utan så himla länge nu, oj vad jag saknar dem! Nu tänkte jag sätta på Sex and the City och somna till den, mys. Och juste, tack för era små kommentarer, så mycket roligare att blogga då! Pusssssaar

Kommentarer
Postat av: Vilda

bootylicioussss

2012-07-20 @ 18:37:53
URL: http://vildaester.blogg.se/
Postat av: Vilda

nya headeeer också, nooot bad

2012-07-20 @ 18:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0