...

....Förlåt om jag inte har skrivit på länge. Har haft mycket läxor och sånt. Ska ha prov i kemi på torsdag och man måste ha alla rätt på det provet för annars får man inte labba i labbet! Fattar ni, ALLA RÄTT!  Jut det, sen har vi ju so:n till på fredag suck.... Stormaktstiden:( PALLA.
Våran grupp har ju inte ens börjat skriva på planschen!! Jaja .... vi får se hur det går.
I fredags var jag i stan med Vilda. Shoppade inget men vi fikade i Gamla stan. Det var mysigt!
Sen i lördags shoppade jag lite med mamma. inget särskilt bara 2 jeans och en väska. 
På kvällen sov jag hos Vilda och vi kollade på Sandor slash Ida och åt Pringles.
På söndagen var det klubbkamp med friidrotten. Bara nån liten tävling mot 2 andra klubbar. Inget speciellt. 

Nu måste jag skriva om Karl XI Jippie....

Kram

Kommentarer
Postat av: Maila

Ja, jag med!! HIHI





TJING!

2008-09-15 @ 17:29:10
URL: http://candytjejen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0