josefin

Mamma mia vad jag älskar dig Jossan! Jag är så himla glad att vi har blivit så bra vänner! Jag älskar när du berättar massa hemliga saker för mig och varje gång du har nåt nytt att berätta blir jag så himla glad och det är lika roligt att höra varje gång ! När du är glad är jag glad, och det märks verkligen. Om du är ledsen eller irriterad märks det också väääldigt mycket, men då är det bra att du har mig! Och visst har jag slutat säga ånej, och visst har jag blivit mer seriös? Jag hoppas det iallafall. För jag vill att du ska kunna berätta saker för mig. Du kan lita på mig. Jag älskar dig jättemycket, och jag tycker vi har kommit varandra närmare och vi gör saker bvara vi två! Det är så kul att vara med dig, och ja du är bäst helt enkelt! Jag älskar dig hel gaaalet mycket har jag kommit på!  


I Frankrike i somras. Jag vill spola tillbaka tiden till just den veckan med er! Jag tror det var det mysigaste och roligaste jag gjort i hela mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Asså WILMA !!

Du fick mig att gråta!

Du är så jävla gullig och jag älskar dig så sjukt mycket !! Jag tycker också vi har blivit bättre vänner än förut !! Nu är jag inte nervös när jag ska träffa dig själv haha !

ÄLSKAREEEJ ! Puss.

2010-10-15 @ 22:17:20
Postat av: Jossan

Hahah, jag läste om det igen och blev jätte rörd och höll på att börja gråta igen x)

2010-12-04 @ 23:15:58
Postat av: jossan

Hahah, och jag läste om igen och blev rörd igen hahaha

2011-12-11 @ 01:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0