bara för att

Bara för att jag inte har något att blogga om så ska jag berätta för er hur jag sminkar mig, till vardags, skolan.


Solpuder från Clinique sätter jag på med en enkel borste från h&m, älskar mitt solpuder, att man ser brun ut gör allt bättre!

Sen tar jag lite rouge från FACE med min mysiga borste från MAC. Rouget heter Universal.

Sen tar jag lite concealer där det behövs, från nåt konstigt märke, men det är bra iallafall!

Sist tar jag min vattenfasta mascara från  Max factor, men doch bara på överfransarna, annars ser jag så mörk ut under ögonen...  Innan böjer jag fransarna med en ögonfransböjare (om jag kommer ihåg), den här är från h&m.

Sen är jag egentligen klar, men ibland, inte så ofta tar jag yttepytte lite läppglans. Det här är från FACE och heter Jasmine som ni ser!

Jaaaaaaa hörni, intressant inlägg. Antar att det här inlägget hamnar i eran carebox direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0